شرکت ماهان

با یک انتخاب آگاهانه، از خدمات و تجربیات ما بهره مند گردید.

  • پنل کاربری بدون محدودیت زمانی می باشد، بدینصورتکه در پایان هر سال هیچگونه مبلغی تحت عنوان آبونمان و پشتیبانی و ... به آن تعلق نخواهد گرفت.
  • قابلیت گزارش گیری کامل به همراه دلیوری پیامک های ارسالی
  • امکان پاسخگویی سیستم به پیامک های دریافتی بطور اتوماتیک
  • امکان ارسال بر اساس زمانبندی خاص( تاریخ تولد اعضا و ... )
  • قابلیت تعریف دفترچه تلفن مجزا برای گروه های مختلف
  • امکان وارد نمودن شماره های مخاطبان از طریق فایل اکسل
  • دسترسی پنل شما بصورت مستقیم به بانک شماره های مخابرات
  • استفاده از شارژ بدون هیچگونه محدودیت زمانی و انقضاء
  • امکان بازگرداندن هزینه ارسال پیامک به افرادی که بلاک شده اند.
  • این سامانه تحت وب می باشد و هیچ گونه محدودیتی در مکان و زمان مورد استفاده از سامانه وجود ندارد.
  • قایلیت دریافت پیامک براساس شماره اختصاصی سامانه
  • ارسال از طریق دکل های BTS ایرانسل و ارسال منطقه ای ایرانسل
  • ارسال بر اساس جنسیت و سن
  • ارسال براساس کلمات کلیدی
  • ارسال بر اساس کدپستی کشوری
  • سیستم نوبت دهی، طرح مسابقات و...
  • صندوق انتقاد و پیشنهادات، بخش نظرسنجی
  • شارژ پنل به صورت آنلاین از طریق خدمات بانکی،کارت به کارت و ... .
  • امکان تهیه گزارشات مالی دقیق

 

  • نرخ ارسال هر پیامک 115 ریال

 

ردیف

                    مبلغ

   درصد تخفیف( ریال)

1

از 10 تا 50 هزار تومان

0

2

از 50 تا 100 هزار تومان

2

3

از 100تا 400 هزار تومان

4

4

از 400 تا 1000 هزار تومان

6

5

از 1000 تا 4000 هزار تومان

8

6

از 4000 تا 8000 هزار تومان

10

7

از 8000 تا 15000 هزار تومان

13

ارسال سریع

این قسمت برای ارسال پیام‌های فوری به افرادی است که شماره آنها در دفترچه تلفن موجود نمی‌باشد. شما می‌توانيد هم‌زمان چند شماره موبایل را وارد نمایید و برای آنها پیام ارسال نمایید. توجه داشته باشید که هر یک از شماره موبایل‌ها را باید در یک خط وارد نمایید. بایستی در نظر داشت که تعداد کاراکترها برای زبان انگلیسی 160 و فارسی 70 کاراکتر است. امکان دیگری که فراهم آمده است این است که شما می‌توانيد از هر کدام از شماره SMS های موجود در سیستم برای ارسال استفاده نمایيد. برای تغییر شماره فرستنده می‌توانيد از « شماره فرستنده » شماره مورد نظرتان را انتخاب نموده و اقدام به ارسال نمایید. نکته قابل توجه در این بخش ارسال پیام براساس تعیین زمان است . شما می‌توانید زمانی را برای ارسال تعیين کنید در این‌صورت ارسال تنها بعد از زمان تعیین شده و در اولویت اول ارسال می‌شود.

لیست پیامهای دریافتی

در این بخش پیام‌هایی که از هر شماره مشخص شده سیستم ارسال می‌شود نشان داده خواهد شد. در این بخش مشخصات فرستنده ( شماره ای که به وسیله آن ارسال شده ) شماره گیرنده پیام، متن پیام، تاریخ و ساعت دریافت، امکان ارسال پاسخ و امکان حذف وجود دارد. جست‌وجو بر اساس تاریخ و متن پیام و شماره ارسال کننده نیز از دیگر امکانات این بخش می‌باشد. از امکانات دیگر این بخش که در ورژن جدید اضافه شده است انتخاب و اختصاص، شماره هایی که پیام ارسال کرده اند به یک گروه خاص است

شماره های مسدود

در این بخش پیام‌هایی که از هر شماره مشخص شده سیستم ارسال می‌شود نشان داده خواهد شد. در این بخش مشخصات فرستنده ( شماره ای که به وسیله آن ارسال شده ) شماره گیرنده پیام، متن پیام، تاریخ و ساعت دریافت، امکان ارسال پاسخ و امکان حذف وجود دارد. جست‌وجو بر اساس تاریخ و متن پیام و شماره ارسال کننده نیز از دیگر امکانات این بخش می‌باشد. از امکانات دیگر این بخش که در ورژن جدید اضافه شده است انتخاب و اختصاص، شماره هایی که پیام ارسال کرده اند به یک گروه خاص است

افزودن مخاطب جدید

برای افزودن مخاطب شما مي‌توانيد شماره موبایل، نام، نام خانوادگي، ايميل، شركت و شهر را وارد نموده و هم چنين گروه مورد نظر را از ستون "انتخاب گروه" در سمت چپ انتخاب و در نهايت گزينه ذخيره اطلاعات را كليك نماييد. بدين صورت كاربر يا كاربران عضو گروه هاي مد نظر شما قرار خواهند گرفت. امكان افزودن كاربر در يك يا چند گروه از طريق اين بخش قابل اجرا مي‌باشد. در اين قسمت از نرم افزار امكانات ويژه اي در نظر گرفته شده است،‌ شما مي توانيد با توجه به اطلاعات كاربران خود بعضي از ستون هايي را كه نياز نداريد غير فعال نماييد، ‌براي اينكار روي ستون مورد نظر رفته و علامت قرمز را كليك مي‌نماييد ، بدين صورت ستون حذف شده در قسمت ستون هاي غير فعال نمايش داده خواهد شد. امكان ويژه ديگري كه در اين بخش تعبيه شده اينست كه شما مي توانيد بصورت همزمان چند كاربر را را عضو سيستم نماييد. براي انجام اينكار از قسمت "رديف اضافه شود" اقدام نماييد.

افزودن بازه ای مخاطبین

شما می توانید کاربران را به صورت بازه ای از شماره ها، به صورت پشت سرهم و یا به صورت رندوم (پخشی) در یک گروه تعریف نمایید. البته ریسک این قضیه در این است که ممکن است شماره هایی را که شما به سیستم تعریف می کنید در شبکه مخابرات فعال نباشند. روش کار بدین صورت است که شما یک گروه را انتخاب نموده و با توجه به نحوه وارد کردن شماره ها، می‌توانید برای گروه مربوطه شماره تعریف نمایید. در قسمت (پشت سرهم) شما تعداد شماره ای را که می خواهید برای گروه تعریف شود را وارد نموده و سپس شماره مورد نظر که مثلا 100 عدد بعدی پس از آن بیاید را وارد می کنید سیستم برای شما این 100 عدد را وارد می کند. در صورت انتخاب افزودن شماره به صورت (پخشی ) شما ابتدا و انتهای رنج را وارد نموده و سپس تعداد شماره را وارد می‌کنید و سیستم به صورت خودکار شماره ها را به گروه اضافه می کند.

افزودن گروهی مخاطبین

شما می‌توانيد شماره های مخاطبین متعدد را بدون اینکه تمایل به ذخیره نام و مشخصات کاربران داشته باشيد به سیستم معرفی نمایيد. این‌کار برای کاهش صرف وقت بسیار موثر می‌باشد. همچنین می‌توانيد شماره‌های وارد شده را به یک گروه اختصاص دهيد.

وروداطلاعات از فایل اکسل

يكي از راه هاي ورود اطلاعات و افزودن كاربر استفاده از اين قسمت مي باشد ، بدين صورت شما اطلاعات كاربران را در يك فايل Excel وارد نموده و سپس از قسمت Upload اطلاعات را در نرم افزار import می کنید . برای گروه کاربر حتما از کد گروه استفاده نمایید این کد را میتوانید از "لیست گروههای مخاطبین ستون کد گروه" بدست آورید در صورتی که گروهی با کد ثبت شده یافت نشود گروهی جدید در سیستم ثبت خواهد شد تعداد ستونها اختیاری است ولی ستون شماره موبایل ضرروی و باید درفایل وجود داشته باشد. در صورتی که اطلاعات شخصی قبلا در سیستم ثبت شده باشد بوسیله اطلاعات جدید به روز خواهد گردید. در صورتی که گروهی را در فرم زیر انتخاب نمایید فیلد گروه در فایل اکسل در نظر گرفته نخواهد شد در صورتی که ستون کد گروه یا group خالی باشد شما می توانید در زمان آپلود فایل مورد نظر به گروه یا گروههایی که از قبل ساخته اید فایل مورد نظر که شامل مخاطبین است را وارد کنید.

لیست مخاطبین

يكي از راه هاي ورود اطلاعات و افزودن كاربر استفاده از اين قسمت مي باشد ، بدين صورت شما اطلاعات كاربران را در يك فايل Excel وارد نموده و سپس از قسمت Upload اطلاعات را در نرم افزار import می کنید . برای گروه کاربر حتما از کد گروه استفاده نمایید این کد را میتوانید از "لیست گروههای مخاطبین ستون کد گروه" بدست آورید در صورتی که گروهی با کد ثبت شده یافت نشود گروهی جدید در سیستم ثبت خواهد شد تعداد ستونها اختیاری است ولی ستون شماره موبایل ضرروی و باید درفایل وجود داشته باشد. در صورتی که اطلاعات شخصی قبلا در سیستم ثبت شده باشد بوسیله اطلاعات جدید به روز خواهد گردید. در صورتی که گروهی را در فرم زیر انتخاب نمایید فیلد گروه در فایل اکسل در نظر گرفته نخواهد شد در صورتی که ستون کد گروه یا group خالی باشد شما می توانید در زمان آپلود فایل مورد نظر به گروه یا گروههایی که از قبل ساخته اید فایل مورد نظر که شامل مخاطبین است را وارد کنید.

شهرها

در این قسمت شما می توانید نام شهر مورد نظر اگر در لیست شهرها وجود ندارد را اضافه کنید.

مدیریت فیلدهای اضافه

در صورتي كه در هنگام ثبت مشخصات مخاطبين نياز به ثبت اطلاعات خاص مانند تاريخ تولد،‌تاريخ انقضا، آدرس و ... داريد ميتوانيد از بخش مديريت فيلدهاي اضافه نسبت به اضافه كردن فيلد مد نظر اقدام نماييد . دقت داشته باشيد كه براي فيلدهايي كه از نوع تاريخ هستند تيك مربوط به تاريخ را بزنيد. اين بخش براي استفاده از فيلد در ماژول مناسبتها و رخدادها كاربرد دارد.

افزودن گروه مخاطبین

در این بخش شما می توانید نام گروه مورد نظر را وارد کرده تا ثبت شود . امکان جدیدی که در این نسخه برای سهولت در کار فراهم آمده است این است که اگر شما در زمان ثبت یک گروه تیک مربوط به " عضویت خودکار " را کلیک کنید می توانید به سیستم تعریف کنید که اگر کسی به یک شماره یا همه شماره های شما با یک کلید واژه خاص پیامی ارسال کرد به این گروه اضافه شود.

لیست گروههای مخاطبین

شما می‌توانيد گروه‌های ایجاد شده را مشاهده نموده و ویرایش و حذف نمایيد امکان دیگری که در این نسخه فراهم شده است مرتب سازی ستونهای هر بخش و همچنین امکان عدم نمایش ستونهایی که برای شما کاربردی ندارد می باشد.

 

افزودن پیام

شما می‌توانيد گروه‌های ایجاد شده را مشاهده نموده و ویرایش و حذف نمایيد امکان دیگری که در این نسخه فراهم شده است مرتب سازی ستونهای هر بخش و همچنین امکان عدم نمایش ستونهایی که برای شما کاربردی ندارد می باشد.

افزودن پیامهای پر استفاده

شما می‌توانيد گروه‌های ایجاد شده را مشاهده نموده و ویرایش و حذف نمایيد امکان دیگری که در این نسخه فراهم شده است مرتب سازی ستونهای هر بخش و همچنین امکان عدم نمایش ستونهایی که برای شما کاربردی ندارد می باشد.

افزودن اپراتور جدید

از این بخش شما می توانید یک اپراتور را به سیستم معرفی نمایید. مشخصات آن شامل نام کاربری و رمز عبور را تعریف نموده و اگر سیستم نرم افزار شما دارای شماره های متعددی است یک شماره را به آن اختصاص دهید همچنین می توانید امکان داشتن شارژ ریالی را هم به این اپراتور مختص نمایید.

لیست اپراتورها

در این بخش تمام مشخصات مربوط به هر اپراتور با امکاناتی مانند: ویرایش، تغییر رمز، تغییر سطح دسترسی و مشاهده موجودی آن اپراتور و... نمایش داده می‌شود.

گزارش عملکرد اپراتورها

در این بخش نام کاربری هر اپراتور و همچنین تعداد پیامک ارسالی ، تعداد پیامک دریافتی ، تعداد پیامکهایی که توسط ارسال گروهی توسط این اپراتور ارسال شده است قابل نمایش می باشد.

افزودن سطح دسترسی

برای افزودن سطح دسترسی بایستی در ابتدا یک عنوان یا گروه را مشخص کرد. مثلا عنوان «اپراتور 1» و برای این عنوان سطوح مختلف را با توجه به نوع کاری که اپراتورهای این گروه انجام می‌دهند تعریف نمود.

سطحهای دسترسی

عنوان یا گروهی که در قسمت اول این ماژول برای سیستم معرفی شده است را مي توانيد در اين بخش ملاحظه نماييد. امکان ویرایش هرکدام ازعنوان‌ها بدین معنی که می‌توان برخی از سطوح دسترسی را به عنوان خاصی اضافه و یا از آن عنوان کاست، نیز وجود دارد.

سطح دسترسی کارمندان

از طریق این بخش نام کاربری هر یک از اپراتورها که به سیستم معرفی شده‌اند را انتخاب نموده و برای هر یک از آنان با توجه به موقعیت کاری می‌توان سطوح دسترسی تعیین نمود.

لیست شماره اس ام اس های شما

در اين قسمت شماره هايي كه براي نرم افزار شما در نظر گرفته شده است را ميتوانيد ببينيد.

تنظیمات دریافت

شما می‌توانيد متنی را به عنوان پاسخ خودکار برای پیام های ارسال شده توسط کاربران در سیستم وارد نمایيد. امکان ویژه دیگری که در این قسمت وجود دارد اين است که شما مي‌توانيد با وارد نمودن شماره همراه خود در این بخش پیام‌های دريافتي را در همراه خود مشاهده نمایيد. هم‌چنین شما می‌توانيد پیام‌های ارسالی خود را بر روی سایت و يا آدرس اينترنتي دیگر دریافت کنيد. اين قسمت مي‌توانيد SMSPanel‌ را به نرم افزارهاي ديگر ( بطور مثال يك نرم افزار دبيرخانه ) متصل نماييد و ساير نرم‌افزارهاي شما نيز مي‌توانند از طريق webservice‌ از خدمات ارسال و دريافت SMS‌ بهره‌مند شوند.

تنظیمات خدمات هوشمند

در این بخش شما می‌توانيد با استفاده از همراه خود به گروه ها و افراد تعریف شده در سیستم با شماره اختصاصی موجود در نرم افزار پیام‌های خود را بدون دسترسی به اینترنت ارسال نمایيد. بدین صورت که در زمانی که شما به نرم افزار دسترسی نداشته و می‌خواهيد برای گروه‌ها و هم‌چنین افراد خاص پیامی ارسال کنيد متن پیام را در قالب‌های مختلف به شماره سیستم ارسال نموده سپس از سیستم به آن گروه‌ها ارسال خواهد شد.براي آشنايي بيشتر ميتوانيد از فيلم آموزشي استفاده نماييد.

تنظیمات شماره پیش فرض

در این بخش شما می‌توانيد با استفاده از همراه خود به گروه ها و افراد تعریف شده در سیستم با شماره اختصاصی موجود در نرم افزار پیام‌های خود را بدون دسترسی به اینترنت ارسال نمایيد. بدین صورت که در زمانی که شما به نرم افزار دسترسی نداشته و می‌خواهيد برای گروه‌ها و هم‌چنین افراد خاص پیامی ارسال کنيد متن پیام را در قالب‌های مختلف به شماره سیستم ارسال نموده سپس از سیستم به آن گروه‌ها ارسال خواهد شد.براي آشنايي بيشتر ميتوانيد از فيلم آموزشي استفاده نماييد.

تنظیمات سیستم

در این بخش نام کاربری و پسورد مربوط به اکانت MihanSMSCenter جهت اتصال سیستم شما به مخابرات قرار دارد. در صورت ايجاد تغييرات در اين بخش توسط كاربر امكان ارسال و دريافت سيستم مختل ميگردد. پس در اين بخش ويرايشي انجام ندهيد. در صورت عدم ارسال و دريافت توسط نرم افزار آن را با واحد پشتيباني در ميان بگذاريد.

تغییر رمز عبور

با استفاده از این بخش شما می توانید رمز عبور جهت لاگین به نرم افزار خود را تغییر دهید.

ویرایش اطلاعات کاربری

در این قسمت شما می توانید مشخصات خود را تغییر داده و ویرایش نمایید.

ایجادپشتیبان

با انتخاب این بخش شما نحوه فشرده سازی backup را تعیین می کنید سپس اقدام به گرفتن backup می کنید.

بازیابی پشتیبان

برای استفاده از backup های گرفته شده از نرم افزار می بایست از این بخش استفاده نمایید. فایل backup را که شما در سیستم خود ذخیره نموده‌اید را می توانید از این قسمت بازیابی کنید. تا اطلاعات شما در نرم افزار برگردد. دقت نمایید که با آپلود کردن این backup تمام اطلاعات قبلی شما پاک شده و اطلاعات موجود در backup جایگزین می‌شود. در واقع شما می‌بایست تنها زمانی از backup استفاده نمایید که اطلاعات خود را از دست داده‌اید. البته این بدین معنی نیست که شما backup گیری از سیستم را انجام ندهید.

گزارشات جامع

در این بخش کاربران می توانند تعداد پیامهای ارسال شده و دریافت شده از شماره مورد نظر خود را در طی یک بازه زمانی مشخص ملاحظه نمایند. در این آمار ، وضعیت پیامهای ارسال شده از نظر تعداد و درصد قابل روئيت ميباشد.

افزودن مسابقه

این بخش نسبت به ورژن قبل کاملا تغییر کرده است . در این بخش شما طرح سئوال ندارید چرا که در اصل لزومی هم ندارد که در نرم افزار سئوال مطرح شود شما از طریق اطلاع رسانی سئوالات خود را مطرح می کنید و تنها مخاطبین برای شما پاسخ را ارسال می کنند. پاسخ می تواند یک حرف ، عدد و یا مانند مسابقاتی که دارای تعداد زیادی سئوال هستند پاسخ هر سئوال و گزینه مربوط به هر سئوال تنها وارد شود. مثلا مسابقه‌ای دارای 20 سئوال 4 گزینه است کافی است که شما در سیستم گزینه های صحیح را به صورت پشت سر هم وارد کنید و در اطلاع رسانی به مخاطبین اعلام کنید که پاسخ صحیح هر گزینه را به چه روشی وارد کنند.

لیست مسابقه ها

در این بخش شما می توانید لیستی از مسابقاتی که تعریف شده است را مشاهده نمایید . امکانات این بخش شامل : شماره مسابقه ، عنوان مسابقه , تاریخ شروع و پایان مسابقه ، شماره‌ای که قرار است مخاطبین به آن پیامک جهت شرکت در مسابقه ارسال کنند ، امکان قرعه کشی که پس از پایان مسابقه بین شرکت کنندگان برنده انجام می شود و لیست شرکت کنندگان که در این بخش تمام شماره هایی که پاسخ را ارسال کرده اند چه درست و چه نادرست نمایش داده می شود. جزییات مسابقه شامل عنوان و نام و تاریخ شروع و پایان است همچنین تعداد شرکت کنندگان در آن مسابقه و تعداد بند‌ها قابل مشاهده می باشد. امکان ویرایش مسابقه و حذف آنهم در این بخش وجود دارد

 

تعریف واحد/بخش

در این قسمت شما می‌توانيد بخش‌های مختلف سازمان را وارد نموده و برای هر بخش یک کلید واژه تعریف نمایيد تا کاربران و کسانی که در ارتباط با سازمان هستند با انتخاب آن(كليد وارژه) و ارسال پیام بتوانند انتقادات و یا پیشنهادات خود را به مدیریت هر بخش ارسال نمایند. البته شما می‌توانيد برای این بخش از سیستم یک شماره خاص تعریف کنيد.

لیست بخشها

در این قسمت بخش‌های مختلف سازمان یا اداره که توسط شما تعریف شده‌اند نمایش داده می‌شود که امکان ویرایش، حذف و نمایش متن پیام‌هایی که برای آن بخش آمده است امکان پذیر می‌باشد. در قسمت ویرایش امکان تغییر شماره نیز فراهم آمده است.

افزودن نظر سنجی

با استفاده از این بخش شما می‌توانيد شماره مربوط به نظرسنجی، تعداد گزینه های مربوط به نظرسنجی، و علامت ارسالی توسط کاربران برای شرکت در نظرسنجی را تعریف نموده و در مرحله بعد سئوال مربوطه را به همراه تعداد گزینه‌ها برای نظر‌سنجی مشخص نمایيد. براي ديدن جزئيات به بخش فيلم آموزشي مراجعه نماييد.

تعریف سرویس

ارائه خدمات از طريق پيام كوتاه به مخاطبين در ازاي دريافت هزينه يا بصورت رايگان در ماژول سرويسهاي ويژه فراهم شده است. ارائه خدمات به دو دسته كلي : ارسال اطلاعات براي مخاطبين و بروزرساني اطلاعات مخاطبين تقسيم ميشود. خدمات ارسال اطلاعات به دو شيوه خودكار و غيرخودكار صورت خواهد گرفت. همانطور كه در قسمت مديريت فيلدهاي اضافه توضيح داده شد ميتوان به اطلاعات مخاطبين مواردي مانند كدملي،‌ شناسه سازماني و تاريخ تولد را اضافه كرد. حال اگر خواسته باشيم تا خود مخاطبين اين موارد را براي سيستم اعلام تا اطلاعات تكميل كنند ميتوان از سرويسهاي خاصي كه در اين بخش نرم افزار وجود دارد استفاده نمود. براي سرويسها ميتوان تاريخ و زمان شروع و خاتمه و همچنين هزينه خدمات تعريف نمود. هزينه بايستي به ريال درج گردد و نكته قابل ذكر اين است كه : اگر ارسال به همه اعضاي گروه انتخاب گردد هزينه بصورت خودكار صفر ريال در نظر گرفته خواهد شد.

لیست سرویسهای ویژه

در اين بخش نرم افزار ليستي از سرويسهايي را كه تعريف شده است ميتوانيد ملاحظه نماييد. موارد اين بخش با عناويني مانند كليدواژه، قيمت، تاريخ شروع و پايان و ... هستند كه با علائم خاص خود مشخص شده اند. براي آشنايي كامل با اين بخش پيشنهاد ميگردد تا از بخش فيلم نمايشي بارگزاري شده استفاده نماييد.

لیست درخواستهای جدید

با توجه به سرويس غيرخودكاري كه درسرويس هاي ويژه تعريف كرده ايم، درخواستي را كه مخاطب براي سيستم ارسال ميكند در اين قسمت قابل مشاهده است و زماني كه اين خدمات انجام ميشود، تيك تاييد آنرا ميزنيم تا بايگاني شود.

بایگانی درخواستها

بايگاني از درخواستهاي غيرخودكار كه كار آنها به اتمام رسيده است طي ليست كاملي در اين قسمت انجام ميشود.

تولید کارت شارژ

براي ارائه خدمات و يا سرويسها از طريق پيام كوتاه همانطور كه در سرويسهاي ويژه گفته شد، امكان دريافت هزينه از مخاطب وجود دارد. براي شارژ اكانت مالي مخاطبين بايستي از طريق توليد كارت شارژ توسط نرم افزار و ارائه به مخاطبين در قبال دريافت هزينه اقدام گردد. حال براي توليد كارت شارژ ميتوان اقدام نمود. بدين صورت كه تعداد و مبلغ را مشخص كرده و گزينه توليد را كليك كنيد.

 

 

 

لیست کارتهای شارژ

در اين قسمت ليستي از كارت شارژهاي ايجاد شده به همراه پين كد، قيمت ، تاريخ توليد، تاريخ شروع استفاده و مخاطب استفاده كننده از كارت شارژ را بصورت مجزا با امكان حذف آنها مشاهده خواهيد كرد.

تنظیمات کارت شارژ

تنظيمات مربوط به كارت شارژهاي توليد شده از اين بخش نرم افزار اعمال ميگردد. ابتدا شماره SMS كه قرار است مخاطب پيامي جهت شارژ اكانت خود به آن بفرستد را تعيين ميكنيم. سپس مشخص ميكنيم كارت شارژ براي همه يا فقط اعضاي گروه خاص فعال باشد. مرحله بعد مشخص كردن كليد واژه است . بعد از اعلام به مخاطبين براي خريد كارت شارژها، مخاطب براي ارسال پين كد و شارژ اكانت مالي خود، بايستي كليد واژه را به همراه پين كد به شماره مشخص شده بفرستد. نكته قابل ذكر اين است كه حتما مخاطب بايد عضو گروه مشخص شده در سيستم باشد و شارژ بدون عضويت امكان پذير نميباشد.

تراکنشهای مالی اعضا

ليستي از تراكنشهاي مالي مخاطبين بصورت كامل به همراه توضيحات و تاريخ و زمان استفاده جهت بررسي مدير نرم افزار در اين بخش ثبت خواهد شد.

درباره سامانه

افزایش روز افزون شبکه های مخابراتی و استفاده بسیار زیاد مردم از شبکه های موبایل، این بخش را به یکی از موضوعات جذاب تبدیل کرده که در این میان سرویس های پیام رسانی از جذابیت خاصی برخوردار هستند.

سرویس های ارزش افزوده پیام رسانی در کشور ما با استقبال بسیار بالایی روبرو شده اند اما با این حال بسیاری از این خدمات از کیفیت مناسب برخوردار نیستند.

در این میان، از قابلیت های سامانه ارسال پیام کوتاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سادگی کاربرد و قابلیت دسترسی
  2. محتوای ایرانی اسلامی
  3. سادگی توسعه و گسترش سریع

سامانه ارسال پیام کوتاه با رسالت ارائه خدمات ارزش افروده مبتنی بر تکنولوژی های پیام رسانی با رویکرد محتوای اسلامی و فرهنگ ایرانی بوجود آمده است.

ویژگی های سامانه
  • این سیستم قابلیت ثبت کلیه پیام ها با ذکر زمان مربوطه (تهیه log) را دارد. این قابلیت علاوه بر بالا بردن امنیت انتقال داده ها، امکان ارائه لیست پیام ها، صورتحساب ها و غیره را فراهم می کند.
  • با استفاده از این محصول دیگر نیازی به نوشتن متون فارسی با استفاده از حروف لاتین نیست و امکان ارسال و دریافت پیام های فارسی فراهم می گردد.
  • این محصول امکان تلفیق با سایر سیستم های پیام دهی مانند SMSC را به منظور ارائه سرویس های متنوع و جدید، فراهم می سازد.
  • این محصول طوری طراحی شده است که کلیه مشخصات یک سیستم کارا و ایمن یعنی کیفیت، امنیت، ظرفیت بالا، مقیاس پذیری (Scalability)، انعطاف پذیری و قابلیت دسترسی (Availability) بالا را دارا باشد.
  • این محصول به شیوه های گوناگون، شبکه ای با امنیت بسیار بالا را برای انتقال داده ها فراهم می کند و مشتمل بر امکانات و قابلیت های امنیتی مختلف مانند رمزگذاری پیام ها، فیلتر کردن پیام ها، توانایی محدود کردن دسترسی کاربران و تعریف سطوح مختلف دسترسی به اطلاعات برای افراد مختلف است.